Draad: Items tussen karakters okay, ek is wat 'n nuwe karakter begin en wil graag 'n paar van my items te kry van my ander karakter (soos die aasdier jag dinge) Ek glo nie dit is gebind. na posbus maar kan nie items stuur om my ander karakter Eerstens wat fout is dit Enigiets gebind karakter of gebind om rekenskap gee (jy gaan deur beweeg jou muis oor die item en die lees van die inligting paneel wat op te pop, of kliek op die item en klik op die maginfying glas op daardie omsendbrief venster wat geselekteerde dinge wys.) jy gewen het t in staat wees om pos. Jy sal slegs in staat wees om 'n gedeelde blad bank gebruik daarvoor. Het jy die regte hoeveelheid goud op jou om die item te stuur deur middel van e-pos as dit is net 'n standaard item Indien nie dan net 'n vriend om aan te meld, handel die item om dit dan kry dit terug wanneer jy jou ander karakter teken op . Maak seker dit is 'n betroubare vriend. Dit is al die veronderstelling jou ander karakter is gemaak en jy ve hom aangemeld ten minste een keer. INDIEN die karakter kom nie t bestaan daarna gewen het jy t in staat wees om iets te pos aan hulle. Don t laat gesonde verstand stop jy. Gekwalifiseerde duiwel se advokaat Vlugtelinge Boldrei 06 / bewaarder 09 Dungeons D, die Vergeet ryke, Wizards of the Coast, en hul onderskeie logo is handelsmerke van Wizards of the Coast LLC in die U. S.A. en ander lande, en word gebruik met toestemming. HASBRO en sy logo is handelsmerke van HASBRO, Inc. en word gebruik met toestemming. Turbine en die turbine logo is handelsmerke of geregistreerde handelsmerke van Warner Bros Entertainment Inc. Hierdie vorm is sessie verstryk het. Jy moet die bladsy herlaai. Final Fantasy Tactics Advance Platforms Final Fantasy Tactics Advance is 'n strategie rollenspel vir die Game Boy Advance. Dit is nie 'n remake of 'n direkte opvolger van Final Fantasy taktiek. maar vind plaas in dieselfde omgewing, Ivalice. Die spel is soortgelyk aan 'n paar uitsonderings. Die speler is vry om 'n groep van vegters bekend as 'n stam saam te stel, en hul optrede oor rooster-agtige slagvelde te beheer. Vir die grootste deel, spelers is vry om die party se klasse, vermoëns, en statistieke besluit. Final Fantasy Tactics Advance produseer met 'n opvolger, Final Fantasy taktiek A2: Grimoire van die Rift. Die spel begin in 'n moderne wêreld, in 'n stad met die naam St Ivalice. en in die beginstadium beheer en optrede verduidelik. Die hoofkarakter, Marche. sy broer Doned. hul vriend Ritz. en mede-klasmaat Mewt. vind 'n vreemde boek wat hulle vervoer na 'n fantasiewêreld. Inhoud spel wysig die speler neem die rol van Marche, wat in 'n stam aanvaar en moet sy lede te organiseer en deel te neem aan verskeie missies om ondervinding en status kry. Die opdragte van verskillende probleme word in kroeë versprei oor die hele wêreld kaart. en 'n fooi moet betaal om deel te neem dit noodsaaklik is om die bevordering van die storie en die verkryging van waardevolle items en ervaring punte. Sommige opdragte vereis dat 'n spesiale item om dit te aanvaar kan beteken 'n ander missie moet eers gedoen word. Ander vereis dat 'n sekere vaardigheid of taak klas. Die eerste geveg van Final Fantasy Tactics Advance. Die vyand partye bestaan uit monsters, base, of lede van elk van die vyf humanoide rasse wat Ivalice vul. Die speler lei hul eenhede aksies oor die drie-dimensionele slagveld in turn-based spel. Die vier tipes opdragte insluit gereelde, ontmoeting, versending, en gebied. Marche se partytjie ondernemings om 'n spesifieke plek in die stryd gereelde missies te doen, en baie is wat gebruik word om die storie te bevorder. In ontmoeting missies sukkel Marche se groep 'n mededinger huursoldaat clan deur die aankoop van 'n missie, of deur hulle te ontmoet, terwyl die verskuiwing van die kaart. Hulle word verteenwoordig deur 'n karakter ikoon wat vrylik beweeg oor, en soms moet nagestreef om betrokke te raak in 'n geveg met hulle. Dispatch missies nie oorlog betrek, en die speler moet tydelik te stuur weg een partylid vir 'n tyd om dit te voltooi. Gebied missies is gewoonlik 'n versending sending waar Marche se stam sekere streke kan bevry om bonusse en afslag by winkels te kry. 'N Kaart van Ivalice. Die wêreld kaart is aanvanklik leë behalwe vir die begin plek. Die kaart is aangepas as die speler wen gebied tekens na die voltooiing van sekere take. Die tekens geplaas word in posisies op die wereld kaart van die speler se keuse en verteenwoordig verskillende terreine en nedersettings, soos vlaktes, berge, woestyne. woude. en dorpe. Afhangende van die plasing van die tekens, is items beloon, maar om hulle te kry die speler moet reis om die nuut geplaas ligging en betrokke te raak in 'n skattejag. 'N Spyskaart sal verskyn bo die plek en in staat stel om die speler te hierdie opsie kies, en die spel skanderings outomaties die area vir items wat vir toekomstige gebruik in die menu-items geplaas word. Daar is twee kante erwe: die REDWING Arc en die Regter Arc. Die REDWING Arc sentrums regoor die redwings stam, 'n vreemde misdaad ring, hul ondergeskikte stam Borzoi en hul gesmokkel buitelandse monsters. Die ander is die Regter Arc, vry nadat hulle die belangrikste drie honderd missies. Dit dien as 'n alternatiewe slot. Multiplayer is beskikbaar vir tot twee spelers met behulp van 'n skakel-kabel perifere, wat stryd teen mekaar en om items en partylede handel in staat stel. Bykomende missies en items word aangebied wanneer spelers skakel. Job stelsel wysig Daar is 25 klasse wat 'n karakter se statistieke te regeer. toerusting en vermoëns. Die meeste items wat kan toegerus het verskeie vermoëns, elke beskikbaar vir gebruik deur karakters van 'n sekere werk terwyl die item is toegerus. Wanneer 'n stryd is voltooi, sal karakters vermoë Punte (AP) versprei oor hul tans toegerus vermoëns ontvang. Een keer 'n teiken bedrag van AP opgebou vir 'n gegewe vermoë, sal die karakter dit te bemeester wat hulle toelaat om dit te gebruik op enige tyd, ongeag van items toegerus en werk gekies. Bemeestering van vermoëns in verskillende poste sal uiteindelik toelaat dat die karakter toegang tot meer werksgeleenthede. Eenhede het 'n primêre taak wat die stat verhoog wat hulle ontvang wanneer hulle gelyk te maak en die eienskappe wat verband hou met daardie klas bepaal. 'N Eenheid kan ook 'n sekondêre werk waar hulle geen vermoëns van die gekose werk kan gebruik, maar met die stat profiel van die primêre taak. Byvoorbeeld, kan 'n rower met 'n sniper sekondêre werk vermoëns gebruik van beide bane, maar het die stat profiel en voorkoms van 'n Moordenaar. Die vyf wedstryde wysig vier nie-menslike rasse van Final Fantasy Tactics Advance. Benewens die mens (ook bekend as Humes in latere weergawes), is daar vier karakter rasse. Moogles. mees prominent verteenwoordig deur Marche Radiuju se beste vriend in Ivalice, Mont Blanc. is klein en vriendelik. Hul werk veroorsaak status-effekte en het verbasend hoë verdedigende groei stat ondanks nie 'n klas soos die Paladin of die verdediger. Nu MOU spesialiseer in magie, en het 'n nabygeveg werk, die Morpher. Bangaa is die mees fisies taai, wat spesialiseer in 'n handgeveg. Viera is 'n heeltemal vroulike spesie wat kan wissel, nabygeveg, of magie, met al hul werk spoed-gebaseerde, en is die mees veelsydige ras saam met mense. Elke ras het 'n lys van poste wat hulle kan wees, baie van wat (hoewel nie almal nie) sal uniek aan hulle, en elke ras het toegang tot sy eie Totema. Die winkels in verskeie dorpe sal afslag op items vir spesifieke rasse. Elke ras is gekoppel aan 'n Totema, wat kan genoem word vir 'n aanval, die verskaffing van die gebruiker het die Totema verslaan en het tien Regter Punte. Die vyf Totema is: Die wet System wysig A Regter uitreiking van 'n rooi kaart vir die oortreding van 'n wet in stryd. In 'n geveg, 'n regter is teenwoordig op die kaart wat nie sal veg vir beide kante, maar sal slegs beweeg, homself hou uit die weg geruim. By tye, sal hy sy bewussyn verloor liggame beweeg, van vyande en bondgenote gelyk, van die een ruimte na 'n ander. Wette word deur regters, onoorwinlike arbiters teenwoordig by elke stryd te stel, met 'n paar uitsonderings. Wette kan die gebruik van sekere wapens, items, basiese spel, of status veranderinge verbied. Breek 'n wet lei tot straf deur carding, die ontvangs van 'n rooi of geel kaart. Gevangenisstraf gebeur as 'n karakter in stryd is 'n wet twee keer of klop uit 'n ander eenheid met 'n verbode vermoë of wapen. Jagds het geen regters of wette eenhede uitgeslaan in die jagds sal sterf en permanent verlaat die clan as hulle nie herleef deur die einde van die oorlog. Om die probleme van 'dinge verbode vir gebruik verreken, is daar sekere dinge wat deur die beoordelaars aanbeveel, en gee Regter Punte. Regter Punte (JP) word gebruik om samestellings met nabygeleë bondgenote uit te voer of om 'n Totema ontbied. JP is ook ontvang oor die moord op 'n teenstander. Later in die spel, kan die speler nuwe wette te voeg en gooi Antilaws om wette wat reeds in werking is tot niet. Regte en Antilaw kaarte wysig Na Marche red Ezel Berbier. Hy sal toegang tot die Reg het en Antilaw kaarte gebruik om die wette in werking op die slagveld te verander. Regte kaarte (wit) op te lê nuwe wette, al is die maksimum aantal wette nie kan oorskry. Antilaw kaarte (swart) tot niet wette wat reeds in werking is. Dit kan gebruik word om 'n taktiese voordeel gee tydens die oorlog oortrek soos vyande die wet moet gehoorsaam of hulle sal dieselfde straf die helde doen (as hulle nie dra held Medaljes) ly. By twee geleenthede, scènes wys karakters met behulp van spesiale Antilaws om Marche te help: Ezel gebruik een te vang te vermy deur Cid, en Cid gebruik een tot niet Llednar Twem se beskermende Fortune wet, die lewering van hom kwesbaar. Jagds wysig Hoewel Wette regeer die meerderheid van Ivalice, is daar drie wettelose plekke genoem jagds, wat regters te vermy. Geen optrede is verbode nie kan oordeel Punte word verdien. 'N Karakter wat KO d in hierdie plekke sal, tensy herleef voor die einde van die oorlog, permanent te verlaat die party (en in die geval van Marche, sal 'n Game Over voorkom). Dit geld vir Mont Blanc en enige ander storielyn karakters, insluitend Ritz Malheur. Die drie jagds is: Jagd Dorsa. Jagd Helje. en Jagd Ahli. Karakters Wysig speelbaar karakters wysig vier hoof kind karakters. Van links na regs: Ritz, Marche, Mewt, en Doned. Marche Radiuju - Die held van die verhaal. Na afloop van die wêreld verander in Ivalice, wil hy dit terug. Ritz Malheur - Marche en Mewt se uitgesproke vriend. In die werklike wêreld, moes sy haar wit hare weg te steek deur verf dit pienk. Sy is die enigste mens wat die vermoëns van die Viera ras verkry. Mont Blanc - 'n Jong moogle seun wat Marche spaar direk na St Ivalice se transformasie. Shara - A Viera en lid van Ritz se stam in Ivalice. Babus Swain - Prins Mewt s nu MOU opsigter en lojale dienaar. Ezel Berbier - 'N eksentrieke, selfaangestelde nou MOU genie en uitvinder van die Antilaw kaarte. Cid Randell - Mewt se pa. 'N dronkaard in die werklike wêreld, hy is die hoof Judgemaster en die hoogste gesag in Ivalice. Story wysig Dit was 'n dag soos enige ander. Marche en sy siek broer, Doned, sy intrek in St Ivalice ná hul ma wat geglo het 'n verandering in die omgewing sal goed wees vir Doned se gesondheid wees. Die familie Radiuju het in 'n warm plek waar dit nooit gesneeu het. By die skool, ontvang Marche die bynaam New Kid deur die boelies Lyle, Colin, en Guinness, en is gespot by vir die feit dat stil soos 'n klein dogtertjie, maar hy ignoreer hulle. Hy raak bevriend met Mewt Randell, en Ritz Malheur, die Klas Hoof. Die gemeente van St Ivalice. Na skool, Marche en sy nuwe vriende ontmoet by sy huis om te kyk na Mewt se nuwe boek oor monsters en magie. Op pad na Marche se huis, Marche verduidelik oor Doned, sy boetie, wat altyd besoek die hospitaal vir sy onbekende siekte. Hulle teëkom Mewt Randell se pa, Cid, wat Mewt groet en vra of hy 'n lekker dag. Ritz kommentaar hulle vind selde 'n pa wat so. In die Japannese weergawe, Cid verskyn dronk, terwyl dit in die Engelse weergawe sommige burgers hom bevel geld. Mewt verduidelik dat na sy moeder gesterf het sy gesin het in finansiële moeilikheid. Na afloop van die gesprek tussen Mewt en Cid, gaan hulle op te Marche se huis wat die huis met die geel dak. Soos Marche arriveer by die huis ontmoetings hy Doned, wat sit in 'n rolstoel. Doned navraag hoe Marche doen en na Marche antwoord hy 'n sneeubal geveg het, Doned terg hom dat hy sport nie goed kan speel. Ritz en Mewt kom om Marche se huis en hulself bekend te stel. Mewt maak die ou boek, wat die illustrasie van die bangaa, Viera, nou MOU, menslike en moogle het. Ritz bepaal die taal geskryf oor die boek lyk soos Latyn, en Mewt lees Alta Oron Sondus Kameela. Die kinders dink dit sal wonderlik wees as 'n spel wêreld soos Final Fantasy word die werklike wêreld. As die kinders slaap St Ivalice verander in 'n droom Ivalice die sneeu landskap verander in 'n warm klimaat vol fantasie wesens. Wanneer Marche wakker hy bevind homself gestrand in 'n vreemde land. Onbewustelik aanstoot n bangaa, ontvang hy Mont Blanc se hulp wat sy gids in die land genoem Ivalice word, en sluit aan by Mont Blanc se stam, familiegroep Nutsy. Marche maak dit sy missie om die wêreld na normaal terugkeer en na sy vriende te vind. Terwyl hy op die missie Twisted Flow, is Marche vervoer in 'n vreemde dimensie met 'n kristal. Voordat hy dit kan benader, 'n wese bekend as Famfrit verskyn, verkondig homself 'n Totema, 'n verdediger van die kristal. Marche betrokke die Totema in 'n geveg en oorwin. Na Famfrit sluit Marche se oorsaak, die kristal verpletter en 'n beeld van Mewt in pyn verskyn. 'N Stem sê Marche dat wat hy vernietig was een van die wêreld drade, en dat as al vernietig word, sal 'n nuwe wêreld gebore word. Neem dit as 'n wenk oor hoe om sy wêreld terug te kry, Marche besluit om te ontbind die wêreld drade. Marche se volgende missie stel hom aan die beroemde Ezel Berbier, wat onder aanval van 'n paar krygers in lyn met die beoordelaars. Na help Ezel, is Marche getoon eerstehandse die krag van die Anti-wet kaarte. Van toe af, Ezel mening Marche 'n goeie vriend en waardevolle kliënte. Marche Radiuju. die protagonis van die spel met 'n regter swaard. In die sending vind Hot Awakening Marche die volgende wêreld draad. Terwyl hy aan Roda Volcano. 'n aardbewing open die portaal na die kristal. Hy is gekonfronteer deur die volgende Totema, of ten minste een van sy vorme, die Ultima kristalle. By die verslaan van Ultima en verbryselende die kristal, 'n ander beeld van Mewt verskyn, hierdie keer eis om te weet wat probeer om sy droom wêreld te vernietig. Wanneer Marche terug na Ivalice, het hy tweede gedagtes oor 'n reis oor sy vriend se wêreld te vernietig. Tydens die sending Pale Company Marche is beveel om 'n spook te vind. Toetrede tot die Nargai Cave. Marche vind 'n gees, en volg dit in 'n portaal en 'n kristal kamer. Die spook is ook hier, maar geabsorbeer word deur die volgende Totema, Adramméleg, wat net sy baas eise kan die kristal nader. Ná hom verslaan en verbryselende die kristal, Marche bevind homself terug in die grot waar Babus Swain wag vir hom. Voordat Babus iets kan doen, 'n ander beeld van 'n angs Mewt verskyn. Babus vra Marche of dit die moeite werd veroorsaak Mewt soveel pyn aan die wêreld terugkeer. Later op Muscadet. Marche bevind regters weg te neem mense vir ondervraging, terwyl hulle soek na die mense wat probeer om die wêreld te vernietig. Wanneer Marche sien 'n moogle mishandel hy loop in en beweer hy is wat hulle is op soek na. Die regter stuur in 'n paar eenhede om te sien of hy werklik is wie hulle wil. Na die verslaan van die eenhede, Judgemaster Cid verskyn en neem Marche in vir ondervraging. Marche nader 'n kristal. Terwyl Cid wil weet hoekom hy die vernietiging van die wêreld drade, maak 'n ander portaal te neem in Marche, Cid, en Babus. Binne-in die kamer Marche sluit hierdie Totema is erg verswak as die uittog Fruit kan niks doen nie. Babus beweer hy sal nie toelaat dat enigiemand die kristal te vernietig en probeer om Exodus verdedig. By die vernietiging van al die vrugte en Babus, die kristal verpletter, en Marche en Cid blootgestel word aan 'n toneel uit die verlede, en Cid kry sy herinneringe. Nou besef wat Marche doen reg is, Cid hom toelaat om te verlaat. Op die missie Desert Patrol, Marche vind sy broer, Doned, wat die gebruik van sy bene bereik het. In plaas daarvan om net so gelukkig om sy ouer broer sien, Doned loop na die naaste clan groep en draai Marche in. Verstom, Marche veg uit die groep en wonder wat fout is met Doned is. Tydens die sending Stil Sands Marche ontmoetings sy grootste bedreiging nog, die geheimsinnige Llednar Twem. wat vertel Marche om die Delia Duine verlaat. Voordat hy kan vra waarom, word hulle getrek na 'n ander kristal kamer waar Llednar probeer Marche dood te maak met sy uiteindelike tegniek, Omega. Cid verskyn en gebruik van 'n Anti-wet om dit uit te skakel. Die twee betrokke te raak in 'n geveg, maar Marche is nie opgewasse vir hom. Wanneer Llednar breek 'n wet Cid rooi kaarte hom en stuur hom weg. Marche gekonfronteer deur die finale Totema, Mateus, wat probeer om Marche uit sy wil om te veg mislei. Wanneer Mateus is verslaan, die kristal verpletter, maar die wêreld nie terugkeer. Koningin Remedi se stem verkondig dat selfs sonder die kristalle, sal die wêreld so lank as iemand wil hê dit moet bly. Besef sy vriende wil die wêreld te bly, Marche sit om hulle te oortuig om die wêreld terugkeer. Marche horlosies ander mense 'n gesprek oor die gee van geskenke. Mont Blanc verduidelik dit is omdat die gehoor Dag nader. Ook bekend as Gift Dag, dit is 'n spesiale dag waar almal gee Prins Mewt geskenke. Wie het die beste geskenk kry om hom te ontmoet. Marche en Ritz. Wetende dat dit sal 'n kans om Mewt te praat, die stam sit om 'n geskenk, 'n paar Materite kry. In die Materiwoods die stam is 'n lokval gelei deur 'n groep van Viera bandiete wat geweet Marche sal daar wees. By die verslaan van die rowers, Marche besef dit moes gewees het Doned wat hulle waar om hom te vind het. Doned verskyn en beweer dat hy nie wil hê om terug te gaan omdat hy niks het en Marche het alles, verbryselende die Materite die stam gekom het om te eis. Doned loop af met Marche uitroep Doned het iets wat hy altyd wou hê. Hulle maak 'n geskenk in die tyd om Mewt aan te bied met Nono se uitvinding, die lugaborg ( 'n moontlike verwysing na die baas Lugaborg van Final Fantasy IV). Marche is bekommerd omdat Ivalice het 'n oorvloed op sy kop, maar Mont Blanc probeer om hom te kalmeer. Binne-in die paleis hulle 'n lokval gelei in die wagkamer van die kasteel wagte. Na die hantering van die aanvanklike groep, Babus verskyn om hulle te help, wat meer oor die ander wêreld te leer ken. Neem hulle na die troonkamer, Marche benaderings 'n woedende Mewt en probeer om te pleit by hom, maar is kortgeknip deur Koningin Remedi, wat Mewt teleporteerders weg. Hulle word gekonfronteer deur Llednar, wat onoorwinlike om enigiets wat hulle gooi hom. Cid arriveer bang om weg te hardloop. Babus en Cid belowe om uit te vind waar Mewt gegaan. Terwyl die ander kyk vir Mewt, Marche soek na sy broer. Hy gaan na 'n aar mythril en begin grawe, wat Doned se aandag kry. Na die afhandeling van sy goons, vertel Marche Doned hy altyd die aandag wat hy gekry het beny en hy wens hy was soos liefgehad as vir hom. Doned besef dit is verkeerd om selfsugtig te wees en is dit eens om te help Marche terugkeer die wêreld. Na die vind van Mewt wegkruip in Ambervale. Marche begin sy trek daar. Op die berg pad hy gekonfronteer deur sy ander vriend, Ritz, wat wil die wêreld te bly en aanvalle. By haar nederlaag, aanvaar sy haar lot en laat Marche se clan deur. Mewt berei om homself, Marche, en Cid huis toe te stuur. Op Ambervale, Marche het 'n finale betrokkenheid by Llednar, en die gebruik van Ezel se uiteindelike Anti-wet, verdryf sy beskerming, waarmee hy Mewt se bose kant eens en vir altyd te verslaan. Binne Marche konfronteer Koningin Remedi, en klop haar uit. Marche begin oortuig Mewt die wêreld is nie goed vir hom en hulle moet huis toe gaan. Voordat Mewt ten volle oortuig kan wees, Queen Remedi openbaar haar ware vorm, die Li-Grim, die finale wêreld draad en die versameling van al die wêreld se wense. Marche nederlae haar oortuig Mewt, wat die Gran Grimoire roep en neem hulle almal huis toe. Terug in St Ivalice, is sneeu val en hulle te leer om hul lewens buite die grense van fantasie waardeer. Ritz aanvaar haar wit hare nadat Shara vertel haar dit word beskou as 'n seën deur die Viera Cid aan Biggs. sy voormalige besigheid ondergeskikte Marche en Mewt verdedig hulself teen Lyle. Guinness. en Colin. Wanneer hulle noem Marche New Kid, vra hy hulle om hom te roep deur sy regte naam. Doned winste wil en help ander seun na Final Fantasy speel. Ontwikkeling wysig Gerugte van die spel se ontwikkeling begin toe Square aangekondig sy publikasie ooreenkoms met Nintendo, en dit is later bevestig deur die produsent Yasumi Matsuno. Die ontwikkelingspan is opgebou uit werknemers van Quest Corporation, en werk begin in Februarie 2002. Dit kom nadat soeke die oorhandiging van sy sagteware-ontwikkeling span Square, waarvan die voormalige is bekend vir sy taktiek Ogre reeks aangekondig. Aanvanklik beskou as 'n hawe van Final Fantasy taktiek. Final Fantasy Tactics Advance is ontwikkel met 'n nuwe storielyn en omgewing, en beduidende aanpassings maak het meer gebruikersvriendelik vir die Game Boy Advance draagbare console bv 'n vinnige-red funksie. Final Fantasy Tactics Advance gebruik die spel van Final Fantasy taktiek. maar stel sekere veranderinge, soos 'n aanpasbare kaart vir die wêreld van Ivalice. Terwyl gebou vir die Game Boy Advance, is Final Fantasy Tactics Advance se grafiese entoesiasties gekleurde en gedetailleerde, en al omgewings en karakters is-sprite gebaseer, gesigsuitdrukkings is identifiseerbaar en baie beweging rame gekry om 'n gladde animasie te skep. Die spel stel 'n opsie om te wissel tussen drie aansigte. Twee van die modes is gemaak vir die spel op GBA en die nuwe GBA SP, en een modus kan die spel in 'n TV-skerm met behulp van sekere randapparatuur vertoon. In Japan, is die Final Fantasy Tactics Advance storie uitgebrei en uitgesaai in Japannees radiostasies. Die radiodrama getiteld Final Fantasy Tactics Advance Radio Edition uitgesaai in vier radiostasies binne Japan uit vroeg in Januarie 2003 tot die einde van Maart 2003 Verskille tussen Japannese en Amerikaanse weergawes wysig in die Japannese weergawe, nie net kan die speler nie stewels te steel nie, maar handskoene kan ook nie gesteel word. Tog kan die speler te steel Blou Towenaar vermoëns. Die wet stelsel bevat slegs verbied aksie. Sommige is JP-net wette, byvoorbeeld Don t skade berokken bo 20 punt of Don t Cure laer as 50 punt. Daar is geen foto grafiese te werk-beskikbaarheid vir elke item te wys. In plaas van die foto grafiese, hulle wys dit met afkorting van elke taak. Daar is 'n spesiale funksie in Final Fantasy Tactics A2 dat slegs plaasvind wanneer 'n Final Fantasy Tactics Advance spel kaart is in die GBA slot van die Nintendo DS, terwyl die Final Fantasy Tactics A2 spel kaart is in die DS slot. Die opstel ontsluit die Clan Privilegie Weegskaal in Final Fantasy Tactics A2. Musiek wysig Produksie krediete wysig Trivia wysig Marche noem Final Fantasy is 'n rekenaar spel. Watter wedstryd hy praat is onbekend, maar Marche erken op die vergadering Mont Blanc dat hy bangaas erken van die speletjies, maar nog nooit gehoor van 'n moogle voor, wat sinspeel dat die Final Fantasy speletjies speel hy heeltemal anders as die werklike wêreld ekwivalente mag wees. Hoewel ontwikkel en gepubliseer deur Square in Japan, is die spel vrygestel in Noord-Amerika na die maatskappy se samesmelting met Enix, en dra die merk Square Enix. Dit deel hierdie onderskeid met Final Fantasy X-2. een maand later vrygelaat. Die spel is vrygestel in Japan op Valentine's Day, wat die pienk kalender wat op 'n muur van die kamer Marche en Doned se lyk dalk verduidelik. Final Fantasy Tactics Advance was die wenner van Penny Arcade s 2003 net nog 'n ronde, is dit regtig soggens vieruur toekenning. Final Fantasy Tactics Advance en sy opvolger aandeel baie ikone met mede Square Enix taktiese Reeks Tactics Ogre. veral wapens en wapens ikone. Sien ook Verwysings Wysig Edit Eksterne skakels wysig Castulus Kolo het 'n doktorsgraad (1995) in fisika. Vanaf 1991 addisionele studies in sosiale antropologie en sosiologie aan die Ludwig-Maximilians Universiteit, München en tweede doktorsgraad (1997). Tesis oor rekenaarsimulasies van sosio-kulturele prosesse. Vanaf 1998 konsultasie en kontraknavorsing as 'n uitvoerende in verskillende posisies binne die Fraunhofer-vereniging in die domein van inligting - en kommunikasiestelsels. In parallel onderrig aan die Universiteit van München oor onderwerpe wat verband hou met kultuur en innovasie. Van 2001 tot 2003 lid van die bestuur van raad by die aanlyn filiaal van 'n groot Duitse uitgewer. Tans is hy 'n konsultant en ook besoek navorsingsgenoot by die Instituut vir Media en Kommunikasie aan die Universiteit van St Gallen, Switserland. Sy navorsing fokus op die diverse aspekte van innovasie en kommunikasieprosesse. e-pos: castulus. kolo web. de Timo Baur is navorsingsgenoot aan die Leibniz Super Centre van die Beierse Akademie van Wetenskappe in München. Gradeplegtigheid 2002 in rekenaarwetenskap aan die Tegniese Universiteit in München met bykomende studies in kulturele antropologie aan die Ludwigs-Maximilians-Universiteit, München. Sy navorsing fokus op kommunikasie netwerke, cyberanthropology en inligting visualisering. e-pos: timo. baur lrz-muenchen. de Lewende n virtuele lewe: Sosiale Dinamika van online gaming deur Castulus Kolo en Timo Baur Inleiding Interaktiewe aanlyn-speletjies vir meer as twee spelers of multiplayer online games het 'n gewilde onderwerp van ondersoek sedertdien geword sosiale en kulturele wetenskappe begin studeer die Internet. Terwyl die aanvanklike studies oor online games hoofsaaklik gefokus op teks-gebaseerde virtuele realiteit (bv Bartle, 1990 Bartle, 1996 Bruckman, 1992 Curtis, 1996), oor die loop van die afgelope paar jaar is daar 'n toenemende aantal publikasies gewy aan speletjies met was 'n grafiese gebruikerskoppelvlak en verskeie duisende gebruikers gelyktydig speel. Hierdie ontwikkeling het gepaard gegaan met 'n reeks van verwante konferensies en die vestiging van 'n spesifieke publikasie platforms asook navorsing verenigings (byvoorbeeld Aarseth, 2001). In die VSA, spel navorsing, of spel studies, het selfs 'n onderwerp wat deur die algemene belang nuus media (byvoorbeeld Erard, 2004) geword. Maar in Duitsland Afgesien daarvan dat gedek as 'n sake-kwessie, hierdie nuwe veld word slegs aangespreek word deur sporadiese navorsing, waarvan byna geen is gebaseer op 'n ryk empiriese data (Goetzenbrucker 2001 as een van die min uitsonderings). Die spesifieke genre van rekenaarspeletjies genoem massiewe multiplayer online games, aanhoudende staat wêrelde of op groot skaal multiplayer online rollenspel speletjies (MMORPG vir kort), wat ons aan te spreek in hierdie vraestel, kan verstaan word as 'n subset van alle online games vir meer as twee spelers ( insluitend die suiwer teks-gebaseerde speletjies). MMORPGs verskaf 'n grafiese omgewing wat die werklike wêreld in funksie lyk (in die sin van moontlike aksies) en voorkoms. Die spelers beheer oor hul aanlyn personae, wat ons karakters sal noem, via 'n verskeidenheid van vorme van die mens-rekenaar-koppelvlak, beperk deur tegniese beperkings en meer, of minder, geformaliseer en beboet reëls. Dit skep sodoende 'n parallelle ruimte van sosiale interaksie tussen die karakters in die gameworld. Uit 'n ondersoek perspektief sulke speletjies is veral interessant vir ten minste twee redes. In die eerste plek, die meeste van hulle is ten volle kommersiële speletjies wat nie vereis dat 'n gevorderde rekenaar vaardighede soos die ouer teks-gebaseerde speletjies (byvoorbeeld ingewikkeld rekenaar beveel om optrede te aktiveer). Daarom, in terme van sosio-demografiese hulle kan gespeel word deur 'n baie breër segment van die internet, wat wel die geval is. Met sowat vier persent van die Duitse bevolking gereeld speel online rekenaarspeletjies (ongeag genre) (ACTA, 2003) enige effek van die spel op die regte pad lewe van die spelers is nie meer beperk tot 'n minderheid van spesialiste. Vandaar die klem van 'n paar skrywers (byvoorbeeld Castronova, 2003) oor die invloed van ekonomiese aktiwiteit in die gameworld op die werklike wêreld ekonomieë as 'n beleid probleem kan nie oordryf. 1 Buiten die toenemende omvang van MMORPGs in terme van getalle van gebruikers, ons kan ook kwalitatiewe verskille verwag in vergelyking met teks-gebaseerde speletjies, soos die grafiese gebruikerskoppelvlak en die verskeidenheid van moontlike optrede bring hierdie speletjies baie nader aan wat ons is vertroud met van ons af is ervaring. In hierdie referaat ons gekies resultate van 'n studie van so 'n spel, genaamd Ultima Online (1998) (Ultima Online vir kort). Ultima Online bied 'n Middeleeuse speel omgewing, in die virtuele landskap Britannia, waar die karakters is onder andere myners, ambagsmanne, krygers, towenaars, genesers of storievertellers. Ons het Ultima Online veral omdat dit is reeds goed gevestig en dit kan dus aanvaar word dat die waargenome verskynsels nie net die toestande net ná die bekendstelling van die spel, maar 'n gevestigde sosiale ruimte weerspieël. Daarbenewens Ultima Online was op daardie stadium een van die grootste games met betrekking tot die aantal moontlike gelyktydige spelers. Teen Junie 1999 was daar reeds ongeveer 130,000 aktiewe intekenare wêreldwyd. Oor 'n jaar later, toe ons ons projek begin het, het die getal verdubbel volgens die spel uitgewer 2. Tans is daar ten minste 'n dosyn MMORPGs (byvoorbeeld Ever Quest. Die Sims Online. Donker Eeue van Camelot. Asherons Call), 'n paar waarvan 'n geskiedenis van 'n paar jaar en 'n paar van stapel gestuur, selfs deur korporatiewe kragte soos Microsoft, Vivendi en Sony, 'n feit wat hul toenemende kommersiële relevansie beklemtoon. Ten tyde van ons studie, soos Wellman en Giulia waargeneem (Wellman en Giulia, 1998), was daar 'n behoefte vir 'n gedetailleerde waarneming en getuienis in online navorsing ten einde staaltjie te vervang. Gevolglik het ons begin met ons studie oor Ultima Online as 'n etnografiese feitesending in 'n onbekende gebied (Baur en Kolo, 2001). In die eerste plek, wou ons om te verstaan waarom mense spandeer so baie ure speel op die internet. Om meer hieroor leer, gestruktureerde ons analise rondom verskeie vrae oor die sosiale dinamika van aanlyn-speletjies: Wie is die spelers Wanneer, hoe en waarom doen hulle speel en uiteindelik, wat is die sosiale gevolge van die spel in die regte lewe na die gee van 'n kort inleiding tot die wêreld van Ultima Online. sommige metodologiese oorwegings en 'n uiteensetting van die studie ontwerp, sal ons die vrae hierbo te ondersoek. Ons sal ons papier sluit af met 'n uitkyk op die rol wat sosiale studies van online games kan speel in toekomstige navorsing. Die wêreld van Ultima Online Nuwe spelers moet eers 'n paar voorbereidende stappe te bereik voor die wêreld van Ultima Online betree 3. Saam met 'n toegang tot die Internet en 'n up-to-date persoonlike rekenaar, die aankoop van die spel sagteware en die betaling van 'n maandelikse fooi is nodig. Na registrasie en installasie van die sagteware, die speler uiteindelik toegang tot die spel omgewing wat voortdurend gesinchroniseer met 'n sentrale bediener.
No comments:
Post a Comment