Friday, October 28, 2016

Forex 15 Min Stogastiese

Forex strategie 7 (Gewone MACD crossover) Deur Edward Revy op 28 Februarie 2007 - 14:40. Trading met MACD aanwyser is wyd gebruik word deur Forex-handelaars. Laat ons neem 'n blik op die grondslag van geldeenhede handel met MACD aanwyser. 12, 26, 9. Enige tyd, sowel as enige geldeenheid paar kan word: Ons sal net MACD aanwyser met standaard instellings nodig. Toegang reëls: Wanneer die MACD lyne crossover verskyn betree (of wag vir die prys bar te sluit en dan tik). Uitgang reëls: wanneer MACD lyne volgende crossover plaasvind. Voordele: baie eenvoudige benadering en kan goed winsgewende inskrywings gee. Handelaars kan wil MACD standaard instellings, afhangende van die geldeenheid en gekies tyd verander. Byvoorbeeld, kan handelaars toets volgende MACD stel ups: USD / CHF MACD (04, 07, 16), EUR / USD MACD (02, 03, 20), GBP / USD MACD (02, 03, 04) vir verskillende tydraamwerke . Nadele: jy sal nodig hê om te sit en te monitor dit weer en weer. MACD min gebruik in sywaarts handel in die mark. Dit is ook nooit alleen gebruik nie, maar eerder in kombinasie met ander aanwysers. Om jou handel sukses Deur Gebruiker op 1 Junie 2007 - 15:33. hoe het jy 2 lyne oor te steek met 'n MACD my MT4 MACD het 3 veranderlikes, byvoorbeeld, 12, 26, 9. die histogram vereis twee veranderlikes 12 en 26 as dit is die verskil tussen die 12 en 26 bewegende gemiddeldes. die oorblywende veranderlike, 9, is die 9-tydperk bewegende gemiddelde van die histogram. hoe kry jy twee lyne Ek het net gesien 'n reël in bykomend tot die histogram. hou asseblief op die baie goeie werk met hierdie webwerf Deur Edward Revy op 2 Junie 2007 - 03:19. Ja, jou beskrywing is korrek. Met die standaard instellings (12, 26, 9): MACD se eerste (blou) lyn toon die verskil tussen die twee bewegende gemiddeldes: 26 en 12-dag EMO. Die tweede (grys) lyn - is bloot 'n 9 EMO van die MACD en dit werk soos 'n sein lyn verskaffing seine vir 'n kort / lang inskrywings. Dieselfde 9 EMO word gebruik om 'n histogram te teken. Dus, kan basies inskrywing reëls vir hierdie strategie word herfraseer om: Entry aan die kruis van nul lyn MACD s volgens die histogram. In die geval sou jy graag hierdie tweede reël het - net ingestel 9 EMO op die top van jou MACD. Jy sal dieselfde prentjie van twee lyne te kry. Deur Gebruiker op 4 Junie 2007 - 13:41. Die meeste, dalk al, van jou strategieë vir langer tydperke - wat is groot omdat dit mens toelaat om te stel en te vergeet en 'n lewe. Maar hier is 'n eenvoudige GBP, 5 minute grafiek, strategie om te kyk na. Op 'n 5-minute grafiek stel MACD om (10,26,1). Die 1 volg net die histogram kurwe en so verdwyn. Jy is in die verskil tussen die 10 en 26 MA slegs geïnteresseerd. Stel vlakke op die MACD tot 8 pitte en -8 pitte. Wanneer die MA se skeiding van die 5-minute is 8 pitte, gaan lank met 'n 18-20 pit teiken. Blyk te werk 80 van die tyd en gebeur elke dag. Deur Edward Revy op 4 Junie 2007 - 15:04. Dankie vir die nuwe een Jou bydrae word opreg waardeer P. s. Ek sal fokus my span kollegas op wat sommige van die kort tyd handel stelsels. Deur Gift op 26 Desember 2007 - 00:53. Hi Edward. Die bekroning van die seisoen. Soos jy kan raai, ek M New om hierdie webwerf en al jou poste mees nuttig. Ek het regtig waardeer jou vriendelike woorde en jou persoonlike show van kommer. Dankie. Pls Hoe kry ek 2 lyne in my MACD aanwyser venster. Die platform is MT4 met die standaard 12,26,9 instellings. Ek het jou laaste opmerking oor hierdie kwessie wat dus lui: In die geval sou jy graag hierdie tweede reël het - net ingestel 9 EMO op die top van jou MACD. Jy sal dieselfde prentjie van twee lyne te kry. Waar kry jy verwys na as die top van die MACD Dankie Edward. Beste wense, Gift. Deur Edward Revy op 26 Desember 2007 - 15:52. Hi Gift, feesgroete vir julle bygevoeg word en aan al ons gebruikers Deur dui aan EMO stel op die top van die MACD ek bedoel om EMO aanwyser op dieselfde paneel / gebied met MACD, saam met hulle saam. Ek getoets MT4 platform, maar ek wasn t kan maak EMO verskyn op dieselfde plek met MACD. Ek m baie jammer, Don t weet nog die oplossing. Sommige ander platforms egter toelaat om dit te doen. Beste groete, Edward. Deur fxtrader op 11 Januarie 2008 - 19:51. Hi Edward, Hierdie site lyk baie nuttige vir almal. Dankie vir die goeie werk. Dit verstek MACD strategie werk goed in die reeks gebonde mark op 1, 3,5 min kaarte, maar versuim gevaarlik wanneer dit sywaarts of te konsolideer. Hoe kan ons filtreer hierdie konsolidasies, sodat ons hierdie te vermy, eapecially belangrik as jy die motor-handel. Is daar enige filters of aanwysers aan hierdie konsolidasies te vermy en slegs deel te neem tydens breakouts. Dankie by voorbaat. fxtrader Deur Edward Revy op 12 Januarie 2008 - 13:25. Filter konsolidasie periodes is 'n wye ope vraag. Waarskynlik 'n paar aanwysers gebruik kan word, maar ek wil graag alternatiewe oplossings te bespreek: 1) konsolidasie rondom Pivot punte 2) konsolidasie tydens sekere ure 3) konsolidasie nadat hulle nie die vorige hoë of lae oorskry. 1. As jy 'n outomatiese stelsel, stel 'n wins teiken of neem gedeeltelik wins by Pivot vlakke (veral gedurende die eerste oggendure EST). Voeg 'n bykomende aanwyser (20 EMO, Paraboliese Sar standaard instellings, ens) om MACD sein bevestig wanneer die handel rondom spilpunt punte. Gebruik daaglikse en weeklikse draai. 2. Tydens sekere mark ure prys krul dikwels vir 'n rukkie. Deur eenvoudig te kyk na die verlede dae wat jy kan identifiseer mees algemene areas / uur konsolideer aktiwiteit vir 'n uitverkore geldeenheid paar, en as dit is 'n outomatiese stelsel nie, sê dit nie om bestellings te inisieer in daardie uur (of jy kan selfs bereken 'n gemiddelde handel reeks vir diegene konsolidasie tydperk en vertel 'n stelsel om 'n bevel te maak indien sekere bedrag van pitte gemaak en prys breek al die vorige hoë / lae 'n bevestiging van MACD ontvang). 3. Hoe konsolidasie begin Die prys versuim eenvoudig om te maak 'n ander hoë (oorskry 'n vorige hoë) en op die pad af is dit nie ook 'n nuwe laagtepunt (registreer laer as 'n vorige laag). Na daardie twee agtereenvolgende mislukkings is daar 'n goeie kans vir konsolidasie om te vorm. Deur eenvoudig merk ondersteuning en weerstand gebiede (laagste laag en hoogste hoë prys wat hasn t nog verbreek) 'n handelaar 'n opdrag om te koop / verkoop op die breek van die vlakke met 'n bevestiging van MACD kan stel. Beste groete, Edward MTF Forex Vryheid Bar. mq4 Hoe om te lees Forex Vryheid Bar Die aanwyser is gebaseer op CCI (Bedryfs Channel Index) aanwyser. Dit lyne ons almal CCI lesings oor verskeie tydraamwerke, sodat die oomblik raak te sien wanneer al CCIS seine eens op 'n tendens. Rooi - uptrend, blou - down tendens. Hoe om handel te dryf met Forex Vryheid Bar Daar is geen perke as om watter tyd raam kan gebruik word vir inskrywings / uitgange. Hierdie gebruik MT4 aanwyser kan ook die tydsbestekke kies om te vertoon. Gebruik die volgende parameters: 43200 - maandelikse tydraamwerk 10080 - weeklikse 1440 - daaglikse 240-4 uur 60-1 uur 30 - 30 min 15-15 minute 5-5 min 1-1 min Wanneer al 4 tydraamwerke rooi - tyd om te verkoop, verwag 'n sterk verslechtering neiging blou - te koop, 'n sterk uptrend. Nog 'n gebruik van die Forex Vryheid aanwyser is om waar te neem en handel op prys terugsakkings. Want Byvoorbeeld, as ons het: Daily - rooi, 4 uur - rooi, 1 uur - rooi, maar 15 min - blou is daar 'n retracement op 15 min grafiek, dit is 'n goeie idee om te kyk na die 15 minute prys grafiek en kyk vir 'n goeie inskrywing geleenthede aan die einde van die retracement. Forex Stogastiese aanwyser Verduidelik die stogastiese aanwyser is 'n instrument wat ontwikkel is deur George C. Lane. Dit is in werklikheid 'n momentum aanwyser of ossillator wat gebruik word om die huidige markprys vergelyk met die hoë en lae van 'n spesifieke tydperk van die tyd. Die stogastiese bestaan ​​uit 2 lyne, K en D. Afhangende van jou omgewing, kan jy die sensitiwiteit van hierdie 2 lyne om jou plan te pas aan te pas. Hoewel 4here is 3 tipes stogastiese naamlik vol, vinnige en stadige, is die vinnige en stadige kinders meer algemeen gebruik word. Laat ons 'n blik op beide van hulle. Van die foto hierbo, kan jy sien dat daar meer CROSSOVER vir die vinnige stogastiese wat beteken dat dit eintlik meer sensitief as die stadiger een. dit gee egter aanleiding gee tot meer valse sein wat ongewens is in die handel. Soos vir die stadige stogastiese, dit is minder sensitief en produseer minder valse seine as compa2ed om die vinnige een. As gevolg van sy lae sensitiwiteit, sal dit gewoonlik sein dat jy 'n handel te betree nadat die mark reeds deur sekere bedrag verskuif. Hoe om te lees die Stogastiese Wanneer die stogastiese beweeg bo die 80 vlak, die mark word beskou as oorgekoop en wanneer dit beweeg onder die 20 vlak, is die mark beskou word oorverkoop. Daar is egter een ding wat jy moet kennis neem, wanneer dit bo die 80 vlak beweeg, beteken dit nie noodwendig dat die mark sal omkeer. Daar is tye waar dit sal voortgaan bo die 80 vlak en in hierdie situasie is dit gewoonlik aandui dat die mark is in 'n sterk uptrend te bly. oorgekoop en oorverkoop Die belangrikste ding om daarop te let wanneer die lees van die stogastiese is wanneer die K kruisies bo D nadat dit die oorverkoopte vlak bereik of wanneer die K kruisies onder D nadat dit die oorkoopvlak bereik. Hoe om die Stogastiese Gebruik Daar is verskeie maniere waarop jy kan die stogastiese gebruik om jou te help in jou handel en onder is 'n paar van hulle 1) Inskrywingsvorm Signal: Dit kan 'n groot hulpmiddel wees wanneer dit kom by die gee van inskrywing sein. Ek persoonlik graag my posisie betree wanneer die K kruisies die D en beweeg uit óf die oorkoop of oorverkoop vlak. As ek kyk lank om te gaan, sal ek wag vir die stogastiese K bo die D te steek en beweeg bo die 20 merk. As ek op soek na 'n kort handel, sal ek wag vir die K te steek onder die D en beweeg onder die 80 merk. 2) afrit Signal: Die konsep vir die gebruik van stogastiese om my posisie verlaat is ongeveer dieselfde as die inskrywing. As ek 'n lang handel geneem, sal ek wag vir dit om te skuif na die oorkoop sone en verlaat my posisie na K kruisies onder D en beweeg onder die 80 merk. 3) Terugskrywing Signal: Anders as MACD divergensie. jy kan ook gebruik maak van stogastiese divergensie maak om 'n handelsmerk te betree. Die positiewe afwyking kom voor wanneer die mark maak laer lae terwyl die stogastiese maak hoër lae. Dit is gewoonlik 'n aanduiding dat die mark gaan om te keer tot. Die negatiewe afwyking kom voor wanneer die mark maak hoër hoog en die stogastiese maak laer hoog. Dit gee te kenne dat gewoonlik 'n afwaartse ommeswaai gaan optree. Bogenoemde is 3 maniere Ek gebruik gewoonlik die stogastiese en ek hoop dat jy in staat is om ten volle gebruik van sy vermoë om jou te help in jou handel te neem. As jy meer wil weet oor hoe ek handel met gemodifiseerde stogastiese aanwyser hieronder uit te vind. Amar Rashid sê: hi Kelvin, het ek altyd uitsien na jou e-pos ontvang en dit is my eerste opmerking cum vrae. Ek het 'n stretgy geskep en ek sou hoogs waardeer as jy sien jy dit en gee my raad in die lig van jou ervaring as dit is ok, of as jy voor 'n paar veranderinge. stogastiese stadige RSI Paraboliese Kong Fast ema 7 stadige ema 11 inskrywing kort / lang 1. stogastiese moet 2O / 8o lyn oorgesteek het en sien neerdaal / opgaan 2. RSI moet gekruis 5o lyn af / op 3. Paraboliese Sar moet wees op / af 4. Fast ema af moet gekruis / en het minimum verskil tussen die twee lyne van 4 pitte 5. tjek die tendens op 4 uur grafiek en inskrywing op 15 min grafiek net in die rigting van die tendens van 4 uur. Uitgang. geldbestuur sien jy hierdie stretgy coz na useing baie stretgies en waai baie rekeninge Ek het hierdie stretgy maar nog nie genoeg selfvertroue om te gaan woon. Stuur voorstelle ook uitgang stretgy. en is dit ok as ek gaan teen die tendens van 4 uur grafiek indien 15 min grafiek stogastiese verander die rigting alongwith ander aanwysers of in ander woorde as ek net die tendens van 15 min grafiek volg. Baie dankie vir jou antwoord. Muhammed Yakubu sê: Ek was juz navigeer en geland om ur bladsy vyf gevind wat ek nodig het om meer oor die aanwysers as 'n newbie in forex te leer ken. Maar ek is dit ok Thanx in advance. Daar is geen beste kombinasie as ander strategie moet verskillende kombinasie en daar is geen one size fits all kombinasie. Ek dink dat die beste tyd vir 'n nuwe handelaars die 15 en 5 minute grafiek sal wees. Die 1 minute is te verwarrend, want daar is 'n baie beweging aan die gang. As jy met behulp van die uurlikse en 4 uur, sal ek raai u aan die 15 minute gebruik in plaas van 1 minuut. Ek is die handel 'n swaai handel in buitelandse valuta deur gebruik te maak van stogastiese wanneer die tendens in H4 is uptrend, sal ek wag tot die stogastiese H4 steek op, H1 steek op, M30 steek op, en die laaste een is M15 steek up Dit is wat ek gewoonlik noem die top-down ontleding en dit is 'n goeie manier om jou te wen waarskynlikheid verhoog. Thanks a lot vir jou kennis te deel, dit is nie maklik om mense wat kennis oor forex m deel nog nuut in forex n Ek het gevind dat hierdie webwerf is waardevol vir my vind. Wil net 2 vraag vra: Kan ek hierdie aanwyser vir scalping tegniek en as im met behulp van 15min as 'n tyd wat die beste parameters om dankie te gebruik vir jou besoek aan hierdie webwerf en ek is bly om te hoor van jou. Soos vir jou vraag, jy kan beslis gebruik van die Stogastiese aanwyser maak om die forex mark kopvel. Basies wat jy kan vashou aan die oorspronklike instelling deur jou makelaar, maar as jy wil hê dat die sensitiwiteit aan te pas, kan jy net doen 'n bietjie aanpassing en dan sien of dit beter vir jou of nie werk. Daar is geen beste parameter te gebruik as dit hang alles af van jou handel styl. As jy die aanwyser gestel te sensitief te wees, sal dit meer vals alarm wat op sy beurt sal maak dat jy meer verloor as wins te produseer. As jy dit minder sensitief ingestel, sal dit minder handel geleentheid produseer, maar terselfdertyd minder vals alarm. Ek hoop dat ek jou vraag beantwoord en doen laat weet my as jy enige twyfel het. Ek dink jy moet 'n forum vir jou site. Dit sou waarskynlik verhoog meer gereelde besoeker interaksie. Tot dusver jou site is die mees bruikbare site wat ek vyf teëgekom leer hoe om effektief te handel forex. Ek het oorweeg om hierdie opsie voordat maar dit sal te moeilik vir my om te forum antwoord, e-pos en kommentaar te hanteer op dieselfde tyd. Miskien wanneer die gemeenskap groei groot en kan ek bietjie hulp van julle ouens op die forum saam loop met my te kry. hi..one vraag aan jou word bedek jy weet wanneer die prys lang gaan of gaan kort. omdat baie van die tyd stogastiese maak byl kruis, maar die prys bly oorkoop of oversell baie tyd. i dink dit ossilator is thery sloerende aanwyser en dit nie vir jou sê die toekoms price. sorry oor my Engelse .. Bly om te hoor van julle weer Met betrekking tot jou vraag op die tydsberekening lang of kort te gaan, ek gaan gewoonlik lank nadat die K van die stogastiese kruise bo die D en beweeg bo die 20 vlak. As dit is steeds laer as die 20 vlak, is daar 'n goeie kans dat die mark kan voortgaan om af te skuif as gevolg van 'n sterk tendens. As jy die crossover in stogastiese vind ook gereeld te wees, kan jy die sensitiwiteit aan te pas volgens jou behoeftes. Een ding om daarop te let is nooit te handel met behulp van net een aanwyser, probeer om 'n kombinasie van 'n paar aanwysers het en gee net 'n handel wanneer jy 'n samevloeiing van geval van die meeste van hulle kry. Ek hoop ek het jou vraag beantwoord en voel vry om my te kontak indien u 'n probleem het. Alles van die beste vir jou handel


No comments:

Post a Comment