Wednesday, October 19, 2016

Forex 15 Min Strategie

Forex strategie 7 (Gewone MACD crossover) Deur Edward Revy op 28 Februarie 2007 - 14:40. Trading met MACD aanwyser is wyd gebruik word deur Forex-handelaars. Laat ons neem 'n blik op die grondslag van geldeenhede handel met MACD aanwyser. 12, 26, 9. Enige tyd, sowel as enige geldeenheid paar kan word: Ons sal net MACD aanwyser met standaard instellings nodig. Toegang reëls: Wanneer die MACD lyne crossover verskyn betree (of wag vir die prys bar te sluit en dan tik). Uitgang reëls: wanneer MACD lyne volgende crossover plaasvind. Voordele: baie eenvoudige benadering en kan goed winsgewende inskrywings gee. Handelaars kan wil MACD standaard instellings, afhangende van die geldeenheid en gekies tyd verander. Byvoorbeeld, kan handelaars toets volgende MACD stel ups: USD / CHF MACD (04, 07, 16), EUR / USD MACD (02, 03, 20), GBP / USD MACD (02, 03, 04) vir verskillende tydraamwerke . Nadele: jy sal nodig hê om te sit en te monitor dit weer en weer. MACD min gebruik in sywaarts handel in die mark. Dit is ook nooit alleen gebruik nie, maar eerder in kombinasie met ander aanwysers. Om jou handel sukses Deur Gebruiker op 1 Junie 2007 - 15:33. hoe het jy 2 lyne oor te steek met 'n MACD my MT4 MACD het 3 veranderlikes, byvoorbeeld, 12, 26, 9. die histogram vereis twee veranderlikes 12 en 26 as dit is die verskil tussen die 12 en 26 bewegende gemiddeldes. die oorblywende veranderlike, 9, is die 9-tydperk bewegende gemiddelde van die histogram. hoe kry jy twee lyne Ek het net gesien 'n reël in bykomend tot die histogram. hou asseblief op die baie goeie werk met hierdie webwerf Deur Edward Revy op 2 Junie 2007 - 03:19. Ja, jou beskrywing is korrek. Met die standaard instellings (12, 26, 9): MACD se eerste (blou) lyn toon die verskil tussen die twee bewegende gemiddeldes: 26 en 12-dag EMO. Die tweede (grys) lyn - is bloot 'n 9 EMO van die MACD en dit werk soos 'n sein lyn verskaffing seine vir 'n kort / lang inskrywings. Dieselfde 9 EMO word gebruik om 'n histogram te teken. Dus, kan basies inskrywing reëls vir hierdie strategie word herfraseer om: Entry aan die kruis van nul lyn MACD s volgens die histogram. In die geval sou jy graag hierdie tweede reël het - net ingestel 9 EMO op die top van jou MACD. Jy sal dieselfde prentjie van twee lyne te kry. Deur Gebruiker op 4 Junie 2007 - 13:41. Die meeste, dalk al, van jou strategieë vir langer tydperke - wat is groot omdat dit mens toelaat om te stel en te vergeet en 'n lewe. Maar hier is 'n eenvoudige GBP, 5 minute grafiek, strategie om te kyk na. Op 'n 5-minute grafiek stel MACD om (10,26,1). Die 1 volg net die histogram kurwe en so verdwyn. Jy is in die verskil tussen die 10 en 26 MA slegs geïnteresseerd. Stel vlakke op die MACD tot 8 pitte en -8 pitte. Wanneer die MA se skeiding van die 5-minute is 8 pitte, gaan lank met 'n 18-20 pit teiken. Blyk te werk 80 van die tyd en gebeur elke dag. Deur Edward Revy op 4 Junie 2007 - 15:04. Dankie vir die nuwe een Jou bydrae word opreg waardeer P. s. Ek sal fokus my span kollegas op wat sommige van die kort tyd handel stelsels. Deur Gift op 26 Desember 2007 - 00:53. Hi Edward. Die bekroning van die seisoen. Soos jy kan raai, ek M New om hierdie webwerf en al jou poste mees nuttig. Ek het regtig waardeer jou vriendelike woorde en jou persoonlike show van kommer. Dankie. Pls Hoe kry ek 2 lyne in my MACD aanwyser venster. Die platform is MT4 met die standaard 12,26,9 instellings. Ek het jou laaste opmerking oor hierdie kwessie wat dus lui: In die geval sou jy graag hierdie tweede reël het - net ingestel 9 EMO op die top van jou MACD. Jy sal dieselfde prentjie van twee lyne te kry. Waar kry jy verwys na as die top van die MACD Dankie Edward. Beste wense, Gift. Deur Edward Revy op 26 Desember 2007 - 15:52. Hi Gift, feesgroete vir julle bygevoeg word en aan al ons gebruikers Deur dui aan EMO stel op die top van die MACD ek bedoel om EMO aanwyser op dieselfde paneel / gebied met MACD, saam met hulle saam. Ek getoets MT4 platform, maar ek wasn t kan maak EMO verskyn op dieselfde plek met MACD. Ek m baie jammer, Don t weet nog die oplossing. Sommige ander platforms egter toelaat om dit te doen. Beste groete, Edward. Deur fxtrader op 11 Januarie 2008 - 19:51. Hi Edward, Hierdie site lyk baie nuttige vir almal. Dankie vir die goeie werk. Dit verstek MACD strategie werk goed in die reeks gebonde mark op 1, 3,5 min kaarte, maar versuim gevaarlik wanneer dit sywaarts of te konsolideer. Hoe kan ons filtreer hierdie konsolidasies, sodat ons hierdie te vermy, eapecially belangrik as jy die motor-handel. Is daar enige filters of aanwysers aan hierdie konsolidasies te vermy en slegs deel te neem tydens breakouts. Dankie by voorbaat. fxtrader Deur Edward Revy op 12 Januarie 2008 - 13:25. Filter konsolidasie periodes is 'n wye ope vraag. Waarskynlik 'n paar aanwysers gebruik kan word, maar ek wil graag alternatiewe oplossings te bespreek: 1) konsolidasie rondom Pivot punte 2) konsolidasie tydens sekere ure 3) konsolidasie nadat hulle nie die vorige hoë of lae oorskry. 1. As jy 'n outomatiese stelsel, stel 'n wins teiken of neem gedeeltelik wins by Pivot vlakke (veral gedurende die eerste oggendure EST). Voeg 'n bykomende aanwyser (20 EMO, Paraboliese Sar standaard instellings, ens) om MACD sein bevestig wanneer die handel rondom spilpunt punte. Gebruik daaglikse en weeklikse draai. 2. Tydens sekere mark ure prys krul dikwels vir 'n rukkie. Deur eenvoudig te kyk na die verlede dae wat jy kan identifiseer mees algemene areas / uur konsolideer aktiwiteit vir 'n uitverkore geldeenheid paar, en as dit is 'n outomatiese stelsel nie, sê dit nie om bestellings te inisieer in daardie uur (of jy kan selfs bereken 'n gemiddelde handel reeks vir diegene konsolidasie tydperk en vertel 'n stelsel om 'n bevel te maak indien sekere bedrag van pitte gemaak en prys breek al die vorige hoë / lae 'n bevestiging van MACD ontvang). 3. Hoe konsolidasie begin Die prys versuim eenvoudig om te maak 'n ander hoë (oorskry 'n vorige hoë) en op die pad af is dit nie ook 'n nuwe laagtepunt (registreer laer as 'n vorige laag). Na daardie twee agtereenvolgende mislukkings is daar 'n goeie kans vir konsolidasie om te vorm. Deur eenvoudig merk ondersteuning en weerstand gebiede (laagste laag en hoogste hoë prys wat hasn t nog verbreek) 'n handelaar 'n opdrag om te koop / verkoop op die breek van die vlakke met 'n bevestiging van MACD kan stel. Beste groete, Edward Forex scalping kom nie t moet bemoeilik nie. Ek het 'n baie eenvoudige strategie met basiese aanwysers wat toegepas kan word om 'n lae verspreiding munt pare ontwikkel. Gebruik asseblief dit net op die 1 min handel kaarte. Aanwysers: 12 eksponensiële bewegende gemiddelde, 26 eksponensiële bewegende gemiddelde, 55 eenvoudige bewegende gemiddelde tyd raam (s): 1 min kaarte Trading sessies: Londen sessie Amerikaanse sessie munt pare: Lae verspreiding (EUR / USD, USD / JPY) USD / JPY 1 Min Chart Voorbeeld 12 EMO kruisies op die 26 EMO en 55 EMO van onder Oop koop posisie Plaas beskermende stop-verlies onder die mees onlangse swing lae afrit die handel vir 9 tot 15 pitte wins die Amerikaanse dollar / Japanese Yen grafiek hierbo toon vir ons 'n voorbeeld van 'n koop en verkoop handel. Beide ambagte is gesluit vir 15 pitte gedurende die Amerikaanse handel sessie. Dit is 'n totaal van 30 pitte of 300. Nie sleg vir 5 ure van die saak. 12 EMO kruise af die 26 EMO en 55 EMO van bo Oop verkoop posisie Plaas beskermende stop-verlies bokant die mees onlangse swing hoë afrit die handel vir 9 tot 15 pitte wins 1 Min Maklik Forex skraping strategie. 6.0 uit 10 gebaseer op 85 graderings Related Posts: Gevorderde stelsel 15 (die swing 15 min TECH) Geskep deur Olivier verhandel paar: EUR / USD, GBP / USD, EUR / JPY, GBP / JPY Duur: 15 Min Handelsure: 06:45-05:00, Parys tyd, GMT 1 1 WANNEER oM Open 'n POSISIE Die eerste werk van jou handel dag sal wees om op elke grafiek en vir elke paar: weerstande, ondersteun en tendense lyne. Eerste van 4H tyd raam, dan op 1H tyd raam, en uiteindelik op 15 min tyd raam. Jy moet een kleur lyne vir elke tydperk te kies, as jy verstaan ​​hoe sterk jou ondersteuning, weerstand of tendens lyn is wanneer jy sal kyk op 15 min. 'N tendens lyn sal verbind minimum 3 punte Dit merk neem slegs 15 minute, en by 07:00, sal jy 4 grafieke EUR / USD, GBP / USD, EUR / JPY en GBP / JPY in 15 min tyd het. Nou is ons gereed om handel te dryf en ons moet net wag vir die sein op ons skerm Wanneer 'n 15 min kandelaar bo of onder 'n tendens lyn, ondersteuning of weerstand sluit, het ons 'n sein lang of kort te gaan. ONS KAN Open 'n POS Ok groot, maar hoeveel moet ek waag of verwag op hierdie handel. Laat ons kyk die volgende 2 wat die grootte van DIE POSISIE Dit is die belangrikste deel van hierdie handel tegniek Die meeste van die handelaars dink hoeveel pitte wat hulle wil om te wen per handel, per maand of per jaar sal wees. Maar ons sal dink aan hoeveel persentasie van ons kapitaal wat ons wil om te wen per handel, per maand of per jaar. A - Jy moet die maksimum persentasie van jou kapitaal jy gereed is om te waag om 'n posisie oop is definieer. Dit kan wees 2, 3, 4,. 10. Byvoorbeeld my, op hierdie oomblik my maksimum risiko is 6. So nou verdeel jy dit deur 2 (3 in my geval) en jy sal jou standaard risiko, laat se noem dit K1. en K2 sal wees K2 K1 2 B - Wanneer jy 'n inskrywing sein, moet jy jou stop 30, 40, 50 te evalueer. 100 pitte. Oor die algemeen moet 'n stop bo of onder die laaste laag of hoog (hang as jy 'n lang of kort is). sluit altyd die verspreiding in die omgewing van jou stop. C - Byvoorbeeld, as jy jou stop skat op 40 pitte (verspreiding ingesluit, wat beteken dat jou stop sal wees op 37 pitte of die verspreiding van jou makelaar is 3 pitte), en jou K1 is 3. so dit beteken dat 40 pitte gelyk aan 3 van jou kapitaal moet wees. D Hoekom K1 en K2 As jy elke paar afsonderlik oorweeg, na elke wen handel, jy sal handel K2 van jou kapitaal en na elke verlore handel sal jy handel met K1 van jou kapitaal Laat s 'n voorbeeld van hierdie neem dit meer duidelik te maak : jou kapitaal is 10 000 euro en jy jou risiko K1 vasgestel op 3, beteken dit dat jou standaard risiko is 3 van 10 000 euro. 300 euro en jou K2 sal 6 sodat 600 euro, Nou het jy 'n sein op euro / dollar en jou vorige handel oor hierdie paar is 'n losser, so jou risiko vir hierdie handel sal K1 3 van jou kapitaal, 300 euro Jy skat jou stop by 30 pitte en die euro / dollar 1, 36 sodat jy sal hê om 'n posisie van 136k (rekening in euro) oop te maak en jy weet dat jy nie kan verloor meer as 300 euro op hierdie handel. Nou kan jy wonder hoeveel sal jou wins Laat s sien in die derde deel: 3 Wat is my winsdoelwit Soveel as wat jy kan A - jy sal 'n wins teiken op dieselfde afstand as jou stop. Don t vergeet om die verspreiding sluit B - Jy die helfte van jou posisie op hierdie wins teiken sal verkoop, en 'n nuwe stop vir die tweede helfte by jou beginpunt (breakheaven) C - Jy sal beweeg dit met die hand te stop onder of bo-aan elke lae of hoë, na aanleiding van die tendens. Hierdie tegniek is baie subjektiewe in die sin dat, vir verskillende handelaars, ondersteuning, weerstand en tendens lyne sal nie gesien word op dieselfde plek. Soms is 'n sein moet nie geneem word: - Nadat jy jou stop, sien jy dat die wins teiken is bo 'n sterk weerstand op 'n 4H TF of 1H TF, so in hierdie geval jy 'n posisie nie moet oop as jou kanse dat die pryse breek dit weerstand is laag. - Jy moet 'n sein nie ingaan op die nuus as die wisselvalligheid te hoog sal wees - Don t handel voor 07:00 of na 05:00 PARIS TYD - Don t handel op 'n lae wisselvalligheid dae so sit dat dit as jy enige vrae daaroor, asseblief , voel vry om my te vra. Geskep deur Olivier op 16 April 2010 - 09:09. Dankie almal vir jou belange in hierdie tegniek Henry, wanneer jy jou tekeninge van die oggend, jy moet net wag vir die sein. Kyk na hierdie grafiek: versigtig om nie die laaste bar naby onder die ondersteuning. MAAR hierdie ondersteuning is nie meer geldig as gevolg van die bar net voor wat onder die ondersteuning het maar sluiting bo. DIT IS nie 'n ware Breek 'n posisie die einde van die bar moet die laagste onder die ondersteuning wees betree. Hier is 'n voorbeeld van 'n handelsmerk Ek het op 15 April (Ek is nog steeds op dit) op euro / dollar Dit is 6 45 am (Parys tyd), net wakker geword, en my eerste werk is om tendens lyn te trek. Op euro / dollar, niks op 4H, so ek gaan na 1h en trek hierdie eerste tendens lyn in rooi. Dan gaan ek na my 15 min Chart en trek 'n ander tendens lyn in swart hierdie tyd. So besluit ek dat ons vandag, sal ek 'n posisie in EUR betree as 'n kroeg naby onder die rooi tendens lyn. Dit sal tot riskant om te verkoop as 'n kroeg naby onder die swart tendens lyn, want ons is te naby van die sterkste rooi tendens lyn, en die kanse om 'n herstel het daarop is hoog. Laat ons kyk wat gebeur volgende So hier het ons 'n sein te verkoop. My vorige handel oor euro / dollar was 'n losser. So ek sal handel K1 van my kapitaal op hierdie handel. (1,5 van my kapitaal vir my op hierdie oomblik) Ek wil my stop om net bokant die vorige hoë, so dit sal 1,3651 wees. 40 pitte. So my Neem Wins 1 sal wees 40 pitte op 1,3571. Teen hierdie prys sal ek die helfte van my posisie Rebuy, en 'n nuwe stop vir die oorblywende posisie by my inskrywing prys, 1,3611. So hierdie handel het goed afgeloop, die helfte van my posisie is verkoop teen 1,3571, en ek het 'n nuwe punt aan 1,3611. Elke keer as ek 'n nuwe hoë, ek beweeg my stop net bokant. Dit is 3 40 pm, 16 April (Parys tyd), en dit is my standpunt oor euro / dollar, my stop is ingestel op 1,3571 en ek reeds verseker 40 pitte met 1,5 VAN MY kapitaal.


No comments:

Post a Comment